Другий день Marketing Crash Course від. Chernihiv.IT провели разом із СендПульс
Євгеній Кирієнко, менеджер із продуктового маркетингу SendPulse, поділився карʼєрним шляхом продакт маркетинг менеджера.
З Серафімою Фальчевською, маркетологинею, CSR менеджеркою Valtech Ukraine говорили про сталий розвиток, як частину маркетингової стратегії в компанії.
Відбулась гостьова лекція закордонного професора на тему “Business communication and effective public speaking”
3 листопада 2023 р. для студентів спеціальності «Маркетинг» відбулася гостьова лекція від Baard Borch Michalsen, associate professor at UiT The Arctic University of Norway and Nord University (Норвегія)
Стартував Marketing Crash Course від Chernihiv.IT
Перший день провели в JEVERA
Круті спікери Юлія Дайнеко, операційна директорка JEVERA, та Євген Патлань, Manager, Build&Release Engineering, Percona, ознайомили з ринком праці в ІТ та можливостями працевлаштування маркетологів в ІТ.
Дякуємо!
Продовжуємо ділитися враженнями від проведених гостьових лекцій
11 жовтня мали неймовірну можливість поспілкуватися про особистий бренд на гостьовій лекції від Ольги Рись Оля Рись, координаторки Chernihiv.IT
Ольга наголосила на значущості особистих цінностей у розвитку персонального бренду. Чернігівські кейси сильних особистих брендів показали, що ефективний особистий бренд - це не лише про популярність, але й про підтримку індивідуальності та соціальної значущості.
Памʼятайте, що кожен з нас унікальний, і наші особисті бренди повинні відображати цю унікальність, щоб бути впізнаваними та цінними для суспільства. Дякуємо за натхненну лекцію!
Зустріч з Оленою Петрик. «Кейси проведення бізнес-форумів. Можливості розвитку кар'єри для студентів».
Автор Тетяна ЗабаштанськаБагато подій відбулося у нас в жовтні, то ж хочемо поділитися.
12 жовтня в рамках вивчення курсу «Event-технології» відбулась зустріч першокурсників освітньої програми «Бізнес- маркетинг та інтернет-комунікації» із керівницею Центру розвитку кар'єри Оленою Петрик на тему: «Кейси проведення бізнес-форумів. Можливості розвитку кар'єри для студентів».
Обговорили виклики та переваги проведення подій: Дні карʼєри, ярмарки вакансій, бізнес-форуми та форуми-стейкхолдерів. Студенти отримали безліч інсайтів та нових ідей для своїх проєктів.
Також студенти ознайомилися з різноманітними можливостями для розвитку майбутньої карʼєри.
Дякуємо Центру розвитку карʼєри за співпрацю! До нових зустрічей!
Нещодавно відбувся пітчинг результатів практики студентів освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".
Студенти у вигляді презентацій "pitch deck" представляли виконані індивідуальні завдання. Такий формат дав змогу поділитися набутим під час практики досвідом, продемонструвати навички публічного виступу та креативності.
Серед установ обраних студентами для практики: ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», Громадська спілка об'єднання підприємств ІТ галузі Чернігівщини «Чернігівський ІТ кластер», SendPulse, Агенція регіонального розвитку Чернігівської області, Інститут сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, Медичний центр «Тесла», заклади HoReCa, локальні малі та середні підприємства, банківські установи та інші ринкові суб'єкти.
Дякуємо партнерам за підтримку та менторство студентів у їх прагненні набути практичні навички.
Студенти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" успішно завершили практикум з SMM від EVO!
Неймовірно круто було переймати SMM-досвід на офлайн-тренінгах з Катериною Голобурдою, менеджеркою з інформаційного просування та управління репутацією у проєкті Satu, в компанії EVO.
Опанували теми:
- "Ефективний SMМ"
- "Матриця ефективних текстів"
- "Контент-план"
Формат практикуму передбачав активну залученість у процес та виконання практичних завдань.
Дякуємо за неймовірну можливість!
Минулої п'ятниці студенти спеціальності "Маркетинг" відвідали гостьову лекцію від Майї Тавлуй, яка поділилася соціальною частиною життя компанії Valtech!
Майя поділилася тим, як IT-компанія допомагає країні та співробітниках в умовах повномасштабної війни, як соціально згуртовується команда, та згадала про те, як турбуються про ментальне здоров'я працівників.
Студенти перейняли досвід, отримали заряд мотивації для вдосконалення своїх навичок та натхнення до самовдосконалення.
Дякуємо компанії Valtech за цінні лекції для здобувачів вищої освіти!
6 квітня для студентів спеціальності «Маркетинг» кампанією EVO була організована екскурсія-зустріч.
Після знайомства з директором, ознайомлення з кампанією та офісом, під час неформального спілкування за кавою маркетолог Катерина Голобурда розповіла про початок свого професійного шляху в маркетингу, поділилася професійними кейсами та відповіла на питання студентів.
Дякуємо команді EVO за неймовірну зустріч та готовність ділитися досвідом. Ви – найкращі!
29 березня студенти спеціальності «Маркетинг» відвідали SendPulse!
Ознайомилися з компанією та сервісами SendPulse. Обговорили можливості Академії SendPulse.
Маркетолог Дмитро Селех поділився своїм кар’єрним шляхом та дав поради студентам для професійного розвитку.
Дякуємо за змістовну екскурсію та надихаюче спілкування!
Стратегії медіапланування в умовах невизначеності
Автор Тетяна ЗабаштанськаМедіапростір мінливий в умовах сьогодення. Зміни та новації постійно. Хто, як не профі, краще знає.
14 квітня з гостьовою лекцією завітає Олександр Сергієнко, директор зі стратегічного розвитку "Mindshare".
Запрошуємо долучитися онлайн о 11:25 щоб перейняти досвід та знання від фахівця.
Marketing & sales-воронки. Чим відрізняються воронки B2B від В2С
Автор Тетяна Забаштанська14 квітня о 13:10 зустрінемось з Head of Marketing in Jetbeep (IoT)!
Олена Коваленко-Швець виступить з лекцією «Marketing & sales-воронки. Чим відрізняються воронки B2B від В2С»
Гостьові лекції – можливість перейняти знання практиків, які охоче діляться досвідом, а після отримати відповіді на ваші питання.
Підготуйте нотатники, зустрінемось зовсім скоро!
Міжнародний маркетинг і соціальна відповідальність UMCS: підтримка бренду України
Автор Тетяна ЗабаштанськаАнонсуємо гостьову лекцію, яка проводиться в рамках співпраці між Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Польща) та НУ «Чернігівська політехніка»
13 квітня о 11:25 запрошуємо долучитися до онлайн-лекції доктора Тараса Бондаренка на тему: Міжнародний маркетинг і соціальна відповідальність UMCS: підтримка бренду України.
Наші студенти, у супроводі доцента кафедри економіки, обліку і оподаткування, к.е.н. Гнедіної Катерини, разом зі студентами Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца (Німеччина) та Туринського університету (Італія) мали чудову можливість познайомитися з особливостями діяльності університетів та дослідницьких інститутів Японії.
Учасники програми відвідали інженерний факультет університету Ямагата (#YamagataUniversity), факультет природничих наук, UGAS Iwate University, Інститут лісу та дізналися про концепцію декарбонізації, застосування #data_learning в природничих науках, вплив землетрусів та цунамі на місцеві спільноти.
Раді поділитися відгуками наших учасників:
"Це був важливий досвід для мене, як для еколога й яскравий приклад на який Україні потрібно рівнятися у виконанні концепції сталого розвитку." (Олеся Бережник, здобувачка вищої освіти спеціальності «Екологія»)
"Було цікаво дізнатись про те як ця нація намагається приборкати стихію шляхом адаптації та модифікації міст." (Валерія Андрієнко, здобувачка вищої освіти спеціальності «Маркетинг»)
Мені дуже сподобалась програма Sakura program, тому що я побачила дуже багато неймовірно гарних місць, дізналася багато цікавого для своєї професії агрономії, також мене дуже вразила культура Японії, та те як вони серйозно відносяться до екології." (Анна Піскова, здобувачка вищої освіти спеціальності «Агрономія»)
"Основною ідеєю програми було усвідомлення того, що від усіх нас залежить майбутнє нашої планети." (Крістіна Аксютенко, здобувачка вищої освіти спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія»)
Більше про поїздку та враження учасників візиту дивіться скоро на YouTube каналі нашого університету https://www.youtube.com/@CNUTChernihivUniversity
#ChePolytechInternational
#studyvisit
#cooperation