Дата и время

Студентам

e-max.it: your social media marketing partner

Chernihiv.IT Education Webinars тривають!

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» з Тетяною Мороз, Product Manager at SendPulse, розглядали тему «Шлях продакта: розв'язуємо задачу з кінця».

Зустріч була наповнення інсайтами щодо:

- пріоритизації фіч і розвитку продукту;

- особливостей аналізу ринку з врахуванням кейсу «Помилка того, хто вижив»;

- практичного застосування моделі Customer Development;

- Jobs to be done (JTBD) і важливості розуміння, навіщо споживач реально придбає товар, яку роботу наш товар має зробити за користувача;

- North Star Metric (NSM) – метрики полярної зірки для різних платформ локалізації споживача.

Щиро вдячні Chernihiv.IT, в особі Олі Рись, та Тетяні Мороз, Product Manager at Sendpulse, за актуальний контент щодо створення продукту з застосуванням інноваційних методик!

e-max.it: your social media marketing partner

Здобувачі вищої освіти «Освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до вебінару Програми майстер-класів, що спільно проводиться Оргкомітетом 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Офіційним Партнером Фестивалю – Проєктом Євросоюзу – Міжнародної Організації Праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

Про анімацію розповідав широко відомий в Україні та за її межами анімаційний продюсер та режисер Дмитро Лінсенбарт.

Ключові меседжи від Дмитра Лінсенбарта:

- на сьогодні анімація актуальна та популярна в світі;

- глобальний ринок анімаційних продуктів співвимірний із місткістю ринку нафтопродуктів;

- Україна знаходиться на початковому етапі розвитку ринку анімаційних продуктів;

- варто створювати актуальний анімаційний контент не тільки для України, а й для міжнародного ринку;

- аніматор – це людина творча, грамотна, працелюбна та рішуча.

Дякуємо модератору вебінару, координатору 16-го Українського студентського фестивалю реклами, професору Євгену Вікторовичу Ромату!

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 28 жовтня 2021 23:11

Маркетинг дестинацій

Автор

У рамках тижня ННІ економіки НУ «Ченігівська політехніка» долучилися зі здобувачами вищої освіти гр. МР-201 до заходу, організованого Управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради, «Роль Регіональної туристичної асоціації у просуванні регіону».

Професіоналізм спікерів надихає!

Зокрема Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України, детально розкрив головні напрямки діяльності Організацій з маркетингу дестинацій:

e-max.it: your social media marketing partner

Тільки по-білому можна позаздрити тим, хто був присутнім сьогодні на MeetUp від з крутими спікерами Олександр Рись та Анастасія Науменко, компанія СендПпульс, які збирають в YouTube на трансляціях більше 6000 глядачів одночасно!!!

  • YouTube наразі в топі серед інструментів просування особистого бренду.
  • YouTube – це гра в довгу.
  • YouTube – це в здебільшого відео типу «How to Do»
  • Активний YouTube – підвищує довіру до бренду.
  • Поговорили про алгоритми створення та просування власного та корпоративного YouTube каналу, лайфхаки створення якісного відео, тренди YouTube.
  • Щодо організації роботи з відео: виділяйте 30% часу на створення відео і 70% на його розповсюдження.
  • У відео цінується оперативність, експертиза, мінімальність
  • Розміщуйте відео на YouTube мінімум 1-3 рази на тиждень та раз на тиждень робіть прямі трансляції

Створюйте влоги, ставайте контент-мейкерами, впливайте на споживачів, суспільство та політику!

e-max.it: your social media marketing partner

З нагоди дня маркетолога та в межах тижня ННІ економіки Marketing Meetup від Chernihiv.IT «Нові тренди маркетингових комунікацій».

Основні інсайти:

Маркетинг – це професія в професії!

Маркетингові комунікації – це емоції та довгострокові відносини зі споживачем.

Тренди сьогодення:

- мультиканальність;

- персоналізація (не надсилайте, те що не цікаво);

- враховуйте потреби компанії та цільової аудиторії;

- автоматизація;

- гейміфікація;

- тренд на відео контент.

Не бійтесь помилитися!

Не помиляється тільки той, хто нічого не робить!

Експериментуйте!

До зустрічі завтра

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі вищої освіти, гр. МР-202, освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до Мeetup «Теорія agile-розробки vs практичне застосування».

Термін Agile визначається як спритний, кмітливий, здатний адаптивно підлаштуватися під вимоги ринку.

Представники Chernihiv.IT кластеру наголосили на таких меседжах:

- Business Value важливіше ніж Product;

- розуміння потреб споживачів важливіше ніж продукт.

Захід від практиків, організований Chernihiv.IT кластером, пройшов у неформальній атмосфері запитань-відповідей.

 

e-max.it: your social media marketing partner

   6 жовтня на англомовну лекцію Оле Мелдгарда, журналіста та громадського діяча з Данії, долучилися здобувачі вищої освіти освітніх програм "Маркетинг", "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".

   Цікаві інстайти щодо ролі викладача та здобувача в освітньому процесі, мотивації до навчання, засад розбудови демократичного суспільства.

   Неформальна освіта відкриває широкий простір можливостей для гармонійного розвитку особистості. Анонс курсів для удосконалення soft skills незабаром✅

e-max.it: your social media marketing partner

   Здобувачі вищої освіти 1-2 курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації " долучилися до гостьової лекції, яку провів Надзвичайний і Повноважний Посол України в Японії Сергій Корсунський.

   Спілкування з українським науковцем і дипломатом, Заслуженим економістом України, доктором фізико-математичних наук стосуватися культурного коду Японії як в бізнесі, так і в повсякденному житті.

   Дуже імпонує філософія японського бізнесу: клієнт/споживач має бути задоволеним в цілому, як продуктом/послугою, так і сервісом, і атмосферою.

   При організації бізнесу важливо щоб було вигідно як виробникам, так і споживачам, так і продавцям і суспільству в цілому.

   Сподіваємось на подальші гостьові лекції з Надзвичайним і Повноважним Посолом України в Японії Сергієм Корсунським.

e-max.it: your social media marketing partner
Сьогодні відбулась гостьова лекція маркетолога компанії SendPulse, випускника кафедри маркетингу, PR-технологій та логістки Дмитра Селеха на тему: «Контент-маркетинг ІТ-проєктів». Обговорили цікаві питання: цілі контент-маркетингу, особливості написання якісного контенту, успішне використання різних типів контенту та багато іншого.
Під час зустрічі відбулась активна дискусія, де всі учасники могли поставити свої запитання та отримали на них розгорнуті відповіді.
Висловлюємо щиру подяку Ользі Рись, Чернігівському ІТ-кластеру та компанії SendPulse за можливість комунікації з практиками та поглиблення знань.
Заплановано ще багато цікавих зустрічей. Слідкуйте за анонсами.
e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 5 з 5

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні327
mod_vvisit_counterВчора783
mod_vvisit_counterНа цьому тижні1885
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень6076
mod_vvisit_counterВ цьому місяці18918
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць60961
mod_vvisit_counterРазом1728386

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]