7 липня відбувся підсумковий круглий стіл у рамках проєкту ЯМедіа.
З вітальним словом виступила проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку, к.філос.н., доцент Мельник Ольга Євгенівна.
Під час зустрічі координаторка проєкту «Я-Медіа» в Чернігівській області, завідувачка кафедрою управління персоналом та економіки праці, к.е.н, професор Ремньова Людмила Михайлівна, підвела підсумки роботи учасників проєкту.
Основна тематика блогів проєкту «Я-Медіа» стосувалася проблем дискримінації, домашнього насильства, лідерства, гендерної рівності, боротьби з корупцією, дистанційної освіти під час карантину, екологічних проблем, булінгу, розвитку соціальних мереж, ролі відіоблогінгу у вирішенні соціальних проблем та розбудові громад.
Студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Анастасія Стеченко та Єлизавета Отчиченко стали учасницями менторської програми у рамках ЯМедіа, створивши персональні блоги.
Щиро дякуємо організаторам за можливість долучитися до заходів проєкту.
Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія). Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.
22 червня у рамках проєкту ЯМедіа відбулось блог-кафе, присвячене надзвичайно гострим екологічним проблемам сьогодення та особливостям їх висвітлення у блогерській сфері.
- Модераторкою зустрічі була Катерина Гнедіна , членкиня ГО «Чернігів Європейський», авторка екологічного стартапу “Ceres Hub”, к.е.н., доцентка.
- Під час зустрічі пані Катерина поділилась власним досвідом щодо підходів ведення екоблогу з метою ознайомлення широкої громадськості та світу із загрозами екологічній безпеці України у воєнний час. Учасники блог-кафе обговорили основну тематику екоблогів та їх формати.
- На зустрічі були присутні здобувачі вищої освіти ОП "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" та викладачі кафедри, які приймали активну участь у дискусії та ділилися власним досвідом.
- Учасники блог-кафе змогли попрацювати над практичний кейсом «Планування та анонс екоблогу», який дозволив набути навички планування, анонсування та ведення екологічного блогу.
Зокрема команда студентів та викладачів кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики запропонували тему екоблогу: «Енергія сонця у твоєму домі», в якому розкрили своє бачення та навели пропозиції щодо популяризації використання сонячної енергії у домогосподарствах.
Щиро дякуємо організаторам за можливість долучитися до події.
- Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” @che_polytech у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
- Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.
15 червня в рамках проєкту «Я-Медіа» в Чернігові відбулося довгоочікуване блог-кафе "Медіаграмотність - musthave сучасних лідерів громад". Студенти першого курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" разом із куратором змогли зустрітися в онлайн форматі з Вікторією Сидоровою, журналісткою, медіа-експерткою, редакторкою газети «7 днів» для обговорення злободенного питання, як протистояти інформаційним впливам у часи маніпуляцій та дезінформації. Під час розгляду реальних кейсів та виконання інтерактивних вправ учасники заходу змогли познайомитися із поширеними хворобами сучасних медіа ( недотримання стандартів, «джинса», «паркет», пресрелізм, передруки контенту), а також з’ясувати, наскільки вони схильні довіряти новинам у медіа, і чи мають навички перевірки інформації.
Відбулася активна дискусія на тему «Кому і чому ми довіряємо?», під час якої учасники блог-кафе обмінялися своїм досвідом перевірки медійної інформації на предмет відповідності критеріям оперативності, достовірності, повноти, точності, балансу думок, відокремленню фактів від коментарів. Під час зустрічі панувала щира і невимушена атмосфера, що допомагало конструктивно обмінюватися думками та отримати зворотний зв’язок від учасників блог-кафе.
- Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
- Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.
Дякуємо Людмилі Михайлівні Ремньовій, координаторці проєкту ЯМедіа за можливості для студентів постійно розвивати актуальні soft skills.
Роман Пономаренко студент третього курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" у рамках участі в програмі академічної мобільності завершив англомовний курс школи соціального підприємця "Social Entrepreneurship School IBS" від професора Яна-Урбана Сандала. Курс включає 3 модулі: Social Entrepreneurship, Innovation Management, Service Vision Management. "Навчаючись на курсі я отримав розширені знання про соціальне підприємництво, як рушійну силу позитивних змін в суспільстві. Отриманні знання під час навчання в Fil.Dr. J.-U. Sandal Institute будуть використані в моїй професійній кар'єрі маркетолога, посилюючи соціум корисними та необхідними проєктами. Щирі слова подяки професору Яну-Урбану Сандалу за актуальні знання та досвід"
Студенти та викладачі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до Ukrainian digital forum 21 травня. Форум був присвячений питанням маркетингу та брендингу під час війни. Спікер від бренду Fedoriv розповів про проєкт United24 - фонд по збору коштів для ЗСУ і вже зібрав не мало коштів на підтримку. Команда Banda розробили бренд, який наразі асоціюється з Україною і є брендом України - " Сміливість".
Спікери дискутували на тему ринку праці. Після початку пандемії більшість людей вирішили піти в онлайн професії. Після повномоштабного вторгнення ще більше онлайн курсів стали відкритими для безкоштовного навчання.
Ukrainian digital forum дає можливість дізнатися про кейси кампаній, отримати натхнення від того як підприємці адаптувалися до сьогоденних умов і продовжують працювати для підвищення економіки України і для допомоги українській армії.
У рамкаж Тижня Науки відбулася гостьова лекція для студентів, аспірантів та викладачів від професора Яна-Урбана Сандала (Норвегія).
Гостьова лекція “Rhetoric: How to plan and conduct a written or an oral presentation”
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗапрошуємо викладачів, студентів та аспірантів НУ «Чернігівська політехніка» на гостьову лекцiю професора Яна-Урбана Сандала (Норвегiя) на тему "International independent science and studies at Fil. Dr. Jan-U. Sandal Institute"
20 травня, початок о 10.00Приєднуйтеся за посиланням до google meet
У рамках двостороннього договору між НУ "Чернігівська політехніка" та Сухумським державним університетом (Тбілісі, Грузія) від 23.03.2021 року щодо реалізації програми у формі дистанційної (віртуальної) академічної мобільності продовжено курс «Social Marketing» для здобувачів вищої освіти Сухумського державного університету.
Друже, тобі привіт від нашого студента магістерської програми «Маркетинг» Ігоря Рябченка зі стародавнього міста Марібор, Словенія.
Ігор Рябченко на цей семестр став студентом програми Erasmus+. Він навчається в словенському закладі вищої освіти «University of Maribor», а отримані кредити будуть перезараховані в НУ «Чернігівська політехніка».
⠀Erasmus+ – це програма Європейського Союзу, що підтримує проєкти, партнерства, заходи і мобільність у сфері освіти, професійної підготовки.
⠀Враження Ігоря від навчання в Словенії:
«Це мій перший досвід академічної мобільності і з упевненістю можу сказати, що прожити «день» життя кіношного студента – це того варте. Я вперше подався на Erasmus+ і був відібраний на навчання за кордоном. Коли я про це дізнався, був приємно шокований та вражений. І почався процес підготовки до виїзду.
⠀Зі всіма питаннями, які виникали під час оформлення документів, допомагали співробітники відділу міжнародних зв’язків.
University of Maribor є другим за розміром та віком університетом країни після Люблянського університету. Серед університетів Центральної та Східної Європи він входить у ТОП-20.
⠀Навчання в університеті націлене на самоосвіту. Лекції та туторіали є, але щоб їх зрозуміти, потрібно ефективно попрацювати над підготовкою вдома.
Проживаю я в одномісному номері. У моєму гуртожитку двомісні номери – це максимум, який можна вибрати під час заселення. Ще одна з позитивних сторін – по приїзду видають студентські картки, за допомогою яких можливо користуватися бібліотекою, читальним залом тощо. А матеріально-технічне забезпечення, зокрема бібліотечний фонд – це сотні актуальних наукових праць з маркетингу, менеджменту, економіки, включаючи сучасні видання британської освітньої компанії Pearson, що допомагає в освітньому процесі.
⠀Беріть максимум від кожної можливості».
У рамках членства Університету в Baltic University Programme (BUP) асистент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Наталія Чийпеш взяла участь у 8th BUP PhD Students training «Interdisciplinary - Multicultural – International». Захід відбувся у м. Лодзь (Польща) 24-28 листопада 2021.
Програма тренінгу включає лекції, практикуми, індивідуальні консультації з міжнародними експертами, а також виступ з науковою доповіддю на тему.
Важливою є можливість нетворкунгу та обміну досвідом з учасниками з країн-членів BUP щодо проблем сталого розвитку у міждисциплінарному, міжнародному, мультикультурному та регіональному контексті.
18 грудня викладачі та студенти відвідали онлайн #smmforum
Теми форуму:
✅SMM-стратегія: з чого почати, створюючи основу комунікації брендів в соціальних мережах;
✅Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс Моно;
✅Як створювати нестандартні проєкти та боротися з їхніми стандартними проблемами;
✅Продажі легко і в кайф. Як спеціалісту/експерту зробити х3 через особистий блог;
✅Та інші.
Студентів особливо зацікавили теми: «Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс на прикладі Моно». Спікери розповіли як створювався проєкт «Monobeer», які підходи во використовують для своеї роботи.