Chernihiv.IT Education Webinars тривають!
Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» з Тетяною Мороз, Product Manager at SendPulse, розглядали тему «Шлях продакта: розв'язуємо задачу з кінця».
Зустріч була наповнення інсайтами щодо:
- пріоритизації фіч і розвитку продукту;
- особливостей аналізу ринку з врахуванням кейсу «Помилка того, хто вижив»;
- практичного застосування моделі Customer Development;
- Jobs to be done (JTBD) і важливості розуміння, навіщо споживач реально придбає товар, яку роботу наш товар має зробити за користувача;
- North Star Metric (NSM) – метрики полярної зірки для різних платформ локалізації споживача.
Щиро вдячні Chernihiv.IT, в особі Олі Рись, та Тетяні Мороз, Product Manager at Sendpulse, за актуальний контент щодо створення продукту з застосуванням інноваційних методик!
Здобувачі вищої освіти «Освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до вебінару Програми майстер-класів, що спільно проводиться Оргкомітетом 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Офіційним Партнером Фестивалю – Проєктом Євросоюзу – Міжнародної Організації Праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».
Про анімацію розповідав широко відомий в Україні та за її межами анімаційний продюсер та режисер Дмитро Лінсенбарт.
Ключові меседжи від Дмитра Лінсенбарта:
- на сьогодні анімація актуальна та популярна в світі;
- глобальний ринок анімаційних продуктів співвимірний із місткістю ринку нафтопродуктів;
- Україна знаходиться на початковому етапі розвитку ринку анімаційних продуктів;
- варто створювати актуальний анімаційний контент не тільки для України, а й для міжнародного ринку;
- аніматор – це людина творча, грамотна, працелюбна та рішуча.
Дякуємо модератору вебінару, координатору 16-го Українського студентського фестивалю реклами, професору Євгену Вікторовичу Ромату!
У рамках тижня ННІ економіки НУ «Ченігівська політехніка» долучилися зі здобувачами вищої освіти гр. МР-201 до заходу, організованого Управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради, «Роль Регіональної туристичної асоціації у просуванні регіону».
Професіоналізм спікерів надихає!
Зокрема Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України, детально розкрив головні напрямки діяльності Організацій з маркетингу дестинацій:
Marketing MeetUp від Chernihiv.IT “YouTube і просування корпоративного та особистого бренду”
Автор Тетяна ЗабаштанськаТільки по-білому можна позаздрити тим, хто був присутнім сьогодні на MeetUp від з крутими спікерами Олександр Рись та Анастасія Науменко, компанія СендПпульс, які збирають в YouTube на трансляціях більше 6000 глядачів одночасно!!!
- YouTube наразі в топі серед інструментів просування особистого бренду.
- YouTube – це гра в довгу.
- YouTube – це в здебільшого відео типу «How to Do»
- Активний YouTube – підвищує довіру до бренду.
- Поговорили про алгоритми створення та просування власного та корпоративного YouTube каналу, лайфхаки створення якісного відео, тренди YouTube.
- Щодо організації роботи з відео: виділяйте 30% часу на створення відео і 70% на його розповсюдження.
- У відео цінується оперативність, експертиза, мінімальність
- Розміщуйте відео на YouTube мінімум 1-3 рази на тиждень та раз на тиждень робіть прямі трансляції
Створюйте влоги, ставайте контент-мейкерами, впливайте на споживачів, суспільство та політику!
Marketing Meetup від Chernihiv.IT «Нові тренди маркетингових комунікацій»
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗ нагоди дня маркетолога та в межах тижня ННІ економіки Marketing Meetup від Chernihiv.IT «Нові тренди маркетингових комунікацій».
Основні інсайти:
Маркетинг – це професія в професії!
Маркетингові комунікації – це емоції та довгострокові відносини зі споживачем.
Тренди сьогодення:
- мультиканальність;
- персоналізація (не надсилайте, те що не цікаво);
- враховуйте потреби компанії та цільової аудиторії;
- автоматизація;
- гейміфікація;
- тренд на відео контент.
Не бійтесь помилитися!
Не помиляється тільки той, хто нічого не робить!
Експериментуйте!
До зустрічі завтра
Meetup «Теорія agile-розробки vs практичне застосування»
Автор Тетяна ЗабаштанськаСьогодні здобувачі вищої освіти, гр. МР-202, освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до Мeetup «Теорія agile-розробки vs практичне застосування».
Термін Agile визначається як спритний, кмітливий, здатний адаптивно підлаштуватися під вимоги ринку.
Представники Chernihiv.IT кластеру наголосили на таких меседжах:
- Business Value важливіше ніж Product;
- розуміння потреб споживачів важливіше ніж продукт.
Захід від практиків, організований Chernihiv.IT кластером, пройшов у неформальній атмосфері запитань-відповідей.
6 жовтня на англомовну лекцію Оле Мелдгарда, журналіста та громадського діяча з Данії, долучилися здобувачі вищої освіти освітніх програм "Маркетинг", "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".
Цікаві інстайти щодо ролі викладача та здобувача в освітньому процесі, мотивації до навчання, засад розбудови демократичного суспільства.
Неформальна освіта відкриває широкий простір можливостей для гармонійного розвитку особистості. Анонс курсів для удосконалення soft skills незабаром✅
Здобувачі вищої освіти 1-2 курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації " долучилися до гостьової лекції, яку провів Надзвичайний і Повноважний Посол України в Японії Сергій Корсунський.
Спілкування з українським науковцем і дипломатом, Заслуженим економістом України, доктором фізико-математичних наук стосуватися культурного коду Японії як в бізнесі, так і в повсякденному житті.
Дуже імпонує філософія японського бізнесу: клієнт/споживач має бути задоволеним в цілому, як продуктом/послугою, так і сервісом, і атмосферою.
При організації бізнесу важливо щоб було вигідно як виробникам, так і споживачам, так і продавцям і суспільству в цілому.
Сподіваємось на подальші гостьові лекції з Надзвичайним і Повноважним Посолом України в Японії Сергієм Корсунським.