Дата и время

Студентам

e-max.it: your social media marketing partner

Субота, 18 грудня 2021 19:22

SMMFORUM

Автор

18 грудня викладачі та студенти відвідали онлайн #smmforum

Теми форуму:

SMM-стратегія: з чого почати, створюючи основу комунікації брендів в соціальних мережах;

Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс Моно;

Як створювати нестандартні проєкти та боротися з їхніми стандартними проблемами;

Продажі легко і в кайф. Як спеціалісту/експерту зробити х3 через особистий блог;

Та інші.

Студентів особливо зацікавили теми: «Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс на прикладі Моно». Спікери розповіли як створювався проєкт «Monobeer», які підходи во використовують для своеї роботи.

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» разом з Chernihiv.IT Education Webinars розбиралися з «Історія про те, як переплелися три професії: Marketing Automation, Project management і Sales Operations».

Вебінар провів Віталій Кравченко, Project Manager at Valtech Ukraine.

На вебінарі розібрали по поличкам складові завдань, що стоять перед кожною професією.

Marketing Process:

- ідентифікація критеріїв клієнта компанії;

- розробка контент плану та стратегії надання контенту;

- написання контенту, кампаній та івентів;

- трекінг активностей та аналіз для подальшого покращення підходів.

Sales Process:

- ідентифікація критеріїв клієнта компанії. Вияв проблеми. Вияв осіб, хто приймає рішення;

- генерування стратегії продажу;

- початок розмови з клієнтом та підштовхування до продажу;

- дотримання тісної взаємодії з клієнтом для контролю його інтересу до наших послуг чи продукту.

Project management:

- вияв проблеми. вияв людей, які приймають рішення;

- які дедлайни? Який бюджет? Який обсяг завдань?

- поточний трекінг статусів завдань;

- контроль якості процесу роботи;

- звіт. Що вивчили? Що покращимо в майбутніх проектах.

Особливість викладеного матеріалу в переважній більшості стосувались ринку В2В.

Ключова порада від Віталія Кравченко Project Manager at Valtech Ukraine – вивчайте англійську щоб зрозуміти написані процеси замовником з метою економії ресурсів та досягнення максимального успіху.

Дякуємо Віталій Кравченко, Project Manager at Valtech Ukraine, за мотивуючу розповідь і цікаву дискусію та Оля Рись, координаторка Chernihiv.IT кластеру, за можливості для відкриття нового!

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» долучились аудиторно до гостьової лекції з Аліною Дикухою, SЕО онлайн-сервісу 13chats, груп компаній SendPulse.

Аліна Дикуха розповіла про онлайн-сервіс 13chats, в контексті заявленої теми «Стартап від розробки MVP до перших клієнтів».

Здобувачі дізнались про перші досягнення команди онлайн-сервісу 13chats та звичайно труднощі, що виникали на шляху.

Здобувачі жваво цікавились необхідними Soft skills та Hard skills для успішного старту в сфері маркетингу, а також на які моменти варто звернути в першу чергу увагу в онлайн просуванні стартапів.

Дякуємо Аліні Дикусі, SЕО онлайн-сервісу 13chats, груп компаній SendPulse, за в невимушену та дружню атмосферу спілкування і цінні поради!

 

e-max.it: your social media marketing partner

У невимушеній неформальній атмосфері у рамках курсу «Event-технології» для першокурсників освітньої програми #бізнес_маркетинг та #інтернет_комунікації відбулась гостьова лекція Ольги Рись, координаторки Chernihiv.IT, громадської діячки. Тема лекції: «Організація івентів через призму стадій проєктів в ІТ: практичні кейси» Ольга Олександрівна окреслила перспективи локального ринку івент-індустрії, роль івент-маркетингу для ІТ-бізнесу та поділилася власним досвідом планування і реалізації унікального міського фестивалю #chetwins, організації конференції Chernihiv.IT Business.

Студенти(-ки) отримали відповіді на безліч цікавих питань: як справитися з фейлами в організації подій, як залучити владу до підтримки заходу, як знайти спонсорів та багато іншого.

Дякуємо за практичні кейси та теплу атмосферу! До нових зустрічей! 

e-max.it: your social media marketing partner
Вівторок, 16 листопада 2021 16:55

Клієнтська аналітика

Автор

16 листопада відбулась гостьова лекція в рамках проєкту "Prosvita" від Chernihiv.IT

Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.Kz), з темою "Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Клієнтська аналітика”

Нові знання, інсайти, практичний досвід, і головне - можливість дискусії та діалогу зі спікером

Дякуємо, чекаємо на подальші заплановані зустрічі!

e-max.it: your social media marketing partner

Chernihiv.IT Education Webinars тривають!

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» з Тетяною Мороз, Product Manager at SendPulse, розглядали тему «Шлях продакта: розв'язуємо задачу з кінця».

Зустріч була наповнення інсайтами щодо:

- пріоритизації фіч і розвитку продукту;

- особливостей аналізу ринку з врахуванням кейсу «Помилка того, хто вижив»;

- практичного застосування моделі Customer Development;

- Jobs to be done (JTBD) і важливості розуміння, навіщо споживач реально придбає товар, яку роботу наш товар має зробити за користувача;

- North Star Metric (NSM) – метрики полярної зірки для різних платформ локалізації споживача.

Щиро вдячні Chernihiv.IT, в особі Олі Рись, та Тетяні Мороз, Product Manager at Sendpulse, за актуальний контент щодо створення продукту з застосуванням інноваційних методик!

e-max.it: your social media marketing partner

Здобувачі вищої освіти «Освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до вебінару Програми майстер-класів, що спільно проводиться Оргкомітетом 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Офіційним Партнером Фестивалю – Проєктом Євросоюзу – Міжнародної Організації Праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

Про анімацію розповідав широко відомий в Україні та за її межами анімаційний продюсер та режисер Дмитро Лінсенбарт.

Ключові меседжи від Дмитра Лінсенбарта:

- на сьогодні анімація актуальна та популярна в світі;

- глобальний ринок анімаційних продуктів співвимірний із місткістю ринку нафтопродуктів;

- Україна знаходиться на початковому етапі розвитку ринку анімаційних продуктів;

- варто створювати актуальний анімаційний контент не тільки для України, а й для міжнародного ринку;

- аніматор – це людина творча, грамотна, працелюбна та рішуча.

Дякуємо модератору вебінару, координатору 16-го Українського студентського фестивалю реклами, професору Євгену Вікторовичу Ромату!

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 28 жовтня 2021 23:11

Маркетинг дестинацій

Автор

У рамках тижня ННІ економіки НУ «Ченігівська політехніка» долучилися зі здобувачами вищої освіти гр. МР-201 до заходу, організованого Управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради, «Роль Регіональної туристичної асоціації у просуванні регіону».

Професіоналізм спікерів надихає!

Зокрема Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України, детально розкрив головні напрямки діяльності Організацій з маркетингу дестинацій:

e-max.it: your social media marketing partner

Тільки по-білому можна позаздрити тим, хто був присутнім сьогодні на MeetUp від з крутими спікерами Олександр Рись та Анастасія Науменко, компанія СендПпульс, які збирають в YouTube на трансляціях більше 6000 глядачів одночасно!!!

  • YouTube наразі в топі серед інструментів просування особистого бренду.
  • YouTube – це гра в довгу.
  • YouTube – це в здебільшого відео типу «How to Do»
  • Активний YouTube – підвищує довіру до бренду.
  • Поговорили про алгоритми створення та просування власного та корпоративного YouTube каналу, лайфхаки створення якісного відео, тренди YouTube.
  • Щодо організації роботи з відео: виділяйте 30% часу на створення відео і 70% на його розповсюдження.
  • У відео цінується оперативність, експертиза, мінімальність
  • Розміщуйте відео на YouTube мінімум 1-3 рази на тиждень та раз на тиждень робіть прямі трансляції

Створюйте влоги, ставайте контент-мейкерами, впливайте на споживачів, суспільство та політику!

e-max.it: your social media marketing partner

З нагоди дня маркетолога та в межах тижня ННІ економіки Marketing Meetup від Chernihiv.IT «Нові тренди маркетингових комунікацій».

Основні інсайти:

Маркетинг – це професія в професії!

Маркетингові комунікації – це емоції та довгострокові відносини зі споживачем.

Тренди сьогодення:

- мультиканальність;

- персоналізація (не надсилайте, те що не цікаво);

- враховуйте потреби компанії та цільової аудиторії;

- автоматизація;

- гейміфікація;

- тренд на відео контент.

Не бійтесь помилитися!

Не помиляється тільки той, хто нічого не робить!

Експериментуйте!

До зустрічі завтра

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі вищої освіти, гр. МР-202, освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до Мeetup «Теорія agile-розробки vs практичне застосування».

Термін Agile визначається як спритний, кмітливий, здатний адаптивно підлаштуватися під вимоги ринку.

Представники Chernihiv.IT кластеру наголосили на таких меседжах:

- Business Value важливіше ніж Product;

- розуміння потреб споживачів важливіше ніж продукт.

Захід від практиків, організований Chernihiv.IT кластером, пройшов у неформальній атмосфері запитань-відповідей.

 

e-max.it: your social media marketing partner

   6 жовтня на англомовну лекцію Оле Мелдгарда, журналіста та громадського діяча з Данії, долучилися здобувачі вищої освіти освітніх програм "Маркетинг", "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".

   Цікаві інстайти щодо ролі викладача та здобувача в освітньому процесі, мотивації до навчання, засад розбудови демократичного суспільства.

   Неформальна освіта відкриває широкий простір можливостей для гармонійного розвитку особистості. Анонс курсів для удосконалення soft skills незабаром✅

e-max.it: your social media marketing partner

   Здобувачі вищої освіти 1-2 курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації " долучилися до гостьової лекції, яку провів Надзвичайний і Повноважний Посол України в Японії Сергій Корсунський.

   Спілкування з українським науковцем і дипломатом, Заслуженим економістом України, доктором фізико-математичних наук стосуватися культурного коду Японії як в бізнесі, так і в повсякденному житті.

   Дуже імпонує філософія японського бізнесу: клієнт/споживач має бути задоволеним в цілому, як продуктом/послугою, так і сервісом, і атмосферою.

   При організації бізнесу важливо щоб було вигідно як виробникам, так і споживачам, так і продавцям і суспільству в цілому.

   Сподіваємось на подальші гостьові лекції з Надзвичайним і Повноважним Посолом України в Японії Сергієм Корсунським.

e-max.it: your social media marketing partner
Сьогодні відбулась гостьова лекція маркетолога компанії SendPulse, випускника кафедри маркетингу, PR-технологій та логістки Дмитра Селеха на тему: «Контент-маркетинг ІТ-проєктів». Обговорили цікаві питання: цілі контент-маркетингу, особливості написання якісного контенту, успішне використання різних типів контенту та багато іншого.
Під час зустрічі відбулась активна дискусія, де всі учасники могли поставити свої запитання та отримали на них розгорнуті відповіді.
Висловлюємо щиру подяку Ользі Рись, Чернігівському ІТ-кластеру та компанії SendPulse за можливість комунікації з практиками та поглиблення знань.
Заплановано ще багато цікавих зустрічей. Слідкуйте за анонсами.
e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 5 з 5

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні632
mod_vvisit_counterВчора1485
mod_vvisit_counterНа цьому тижні4432
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень6203
mod_vvisit_counterВ цьому місяці19171
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць43944
mod_vvisit_counterРазом1991523

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]