Дата и время

Студентам

e-max.it: your social media marketing partner

Наші студенти, у супроводі доцента кафедри економіки, обліку і оподаткування, к.е.н. Гнедіної Катерини, разом зі студентами Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца (Німеччина) та Туринського університету (Італія) мали чудову можливість познайомитися з особливостями діяльності університетів та дослідницьких інститутів Японії.

Учасники програми відвідали інженерний факультет університету Ямагата (#YamagataUniversity), факультет природничих наук, UGAS Iwate University, Інститут лісу та дізналися про концепцію декарбонізації, застосування #data_learning в природничих науках, вплив землетрусів та цунамі на місцеві спільноти.

Раді поділитися відгуками наших учасників:

"Це був важливий досвід для мене, як для еколога й яскравий приклад на який Україні потрібно рівнятися у виконанні концепції сталого розвитку." (Олеся Бережник, здобувачка вищої освіти спеціальності  «Екологія»)

"Було цікаво дізнатись про те як ця нація намагається приборкати стихію шляхом адаптації та модифікації міст." (Валерія Андрієнко, здобувачка вищої освіти спеціальності «Маркетинг»)

Мені дуже сподобалась програма Sakura program, тому що я побачила дуже багато неймовірно гарних місць, дізналася багато цікавого для своєї професії агрономії, також мене дуже вразила культура Японії, та те як вони серйозно відносяться до екології." (Анна Піскова,  здобувачка вищої освіти спеціальності  «Агрономія»)

"Основною ідеєю програми було усвідомлення того, що від усіх нас залежить майбутнє нашої планети." (Крістіна Аксютенко, здобувачка вищої освіти спеціальності  «Будівництво та цивільна інженерія»)

Більше про поїздку та враження учасників візиту дивіться скоро на YouTube каналі нашого університету https://www.youtube.com/@CNUTChernihivUniversity

#ChePolytechInternational

#studyvisit

#cooperation

e-max.it: your social media marketing partner

Група здобувачів вищої освіти Національний університет «Чернігівська політехніка», які вивчають екологію, агрономію, будівництво та маркетинг, прибула до Японії в рамках програми #SakuraScienceExchangeProgram, щоб розширити свої знання про лісову екосистему та силу природи.

#WinterSchool2023 триватиме з 18 лютого по 5 березня 2023 року. Щира вдячність професору Ларрі Лопезу з Факультету сільського господарства Університету Ямагата за організацію візиту та нашому професору Катерині Гнедіній, доценту кафедри економіки, бухгалтерського обліку і оподаткування за надійне керівництво групою.

Далі буде…

e-max.it: your social media marketing partner

17 лютого студенти спеціальності «Маркетинг» долучилися до засідання Студентського Клубу, організованого в межах проєкту «Дуальна освіта для України», що реалізується в партнерстві ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Проєкту USAID «Економічна підтримка України» на тему «Дуальна форма здобуття освіти - форма освіти майбутнього. Міф Чи реальність? Переваги та обмеження дуалки»?

Під час спілкування учасники мали змогу:

  • дізнатися більше про дуальну форму здобуття освіти (ДФЗО) та особливості її реалізації в Україні
  • дізнатися про місце ДФЗО серед інших форм здобуття освіти
  • отримати інформацію про ключові тенденції ринку праці в Україні
  • дізнатися про навички, що на думку футурологів будуть актуальні через 5, 10, 20 років
  • на прикладі реальних кейсів дізнатися про переваги ДФЗО
  • отримати детальні роз’яснення експертів щодо проблемних питань
  • отримати поради від експертів

Дякуємо експертам Олені Бучинській, експертці УАМ, доцентці Київського національного економічного університету та Юрію Данько, доктору економічних наук, професору, проректору з наукової роботи Сумського національного аграрного університету.

Очікуємо подальших зустрічей.

Слідкуйте за анонсами на каналах Центру розвитку кар’єри НУ «Чернігівська політехніка».

e-max.it: your social media marketing partner

17 лютого студенти та викладачі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до онлайн-зустрічі «Ефективна комунікація для брендів: правила, ризики і табу» з Уляною Колодій, засновницею комунікаційної агенції UK communications, яка фокусується на співпраці з міжнародними некомерційними організаціями, бізнесом у сегменті В2В з комунікацій.

Щоб потенційні клієнти та партнери могли довідатися про товари чи послуги, які ви пропонуєте, а також ваш бізнес мав гарну репутацію на ринку, потрібно вибудовувати правильну комунікацію. Хотіли б довідатися про це більше?

Під час зустрічі Уляна поділилася досвідом та окреслила цікаві питання:

  • Чому комунікація важлива, і як PR впливає на бізнес.
  • Must have в комунікаціях – без чого не варто починати.
  • Основні інструменти та канали комунікації – як обрати.
  • Особливості PR під час війни – що врахувати, аби не стати об’єктом хейту.
  • Антикризові комунікації – що робити, якщо критикують.
  • Вимірювання та ефективність – як не «зливати» бюджет.

Дякуємо Чернігівській міській бібліотеці імені М.М. Коцюбинського за організацію та запрошення на круті івенти.

Зустріч відбулася в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.

e-max.it: your social media marketing partner

13 лютого 2023 року відбулася цікава зустріч з одним із найавторитетніших діячів українського івент-бізнесу Ігорем Ігоровичем Добруцьким.

Дякуємо Evgen Romat за запрошення!

e-max.it: your social media marketing partner

#економічнийRestART триває. Запрошуємо на онлайн лекцію з комунікацій.

Щоб потенційні клієнти та партнери могли довідатися про товари чи послуги, які ви пропонуєте, а також ваш бізнес мав гарну репутацію на ринку, потрібно вибудовувати правильну комунікацію. Хотіли б довідатися про це більше? Запрошуємо до Чернігівської міської бібліотеки імені М.М. Коцюбинського на зустріч «Ефективна комунікація для брендів: правила, ризики і табу».

Гостя зустрічі – Уляна Колодій – засновниця комунікаційної агенції UK communications, яка фокусується на співпраці з міжнародними некомерційними організаціями, бізнесом у сегменті В2В. За 3 роки існування агенції в портфоліо понад 30 успішних кейсів. Під час повномасштабної війни команда UK communications збільшилася вдвічі. Уляна має 10 років досвіду роботи в комунікаціях та понад 5 років – у журналістиці. Працювала комунікаційницею в державному, громадському та приватному секторах, в тому числі директоркою з комунікацій групи логістичних компаній, комунікаційницею в Офісі Уповноваженого Президента України з прав дитини.

Під час зустрічі Уляна поділиться досвідом та розповість:

  • Чому комунікація важлива, і як PR впливає на бізнес.
  • Must have в комунікаціях – без чого не варто починати.
  • Основні інструменти та канали комунікації – як обрати.
  • Особливості PR під час війни – що врахувати, аби не стати об’єктом хейту.
  • Антикризові комунікації – що робити, якщо критикують.
  • Вимірювання та ефективність – як не «зливати» бюджет.

17 лютого 2023 р.;

15:00 – 16:30;

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Княжа, 22).

Зустріч відбуватиметься онлайн. Трансляцію можна переглянути у бібліотеці або приєднатись через платформу ZOOM.

Щоб стати учасником зустрічі з Уляною Колодій, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3xnMigk). Посилання на онлайн-зустріч отримають лише зареєстровані учасники.

Зустріч проходитиме в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks. В межах проєкту бібліотека вже провела низку зустрічей із цікавими лекторами у сфері креативних індустрій, а також отримала нову сучасну літературу в цій галузі.

 

e-max.it: your social media marketing partner

Початок 2023 року в громадах на Чернігівщині видався активним! Програма розвитку ООН за фінансової підтримки Європейського Союзу організувала серію тренінгів із основ проєктного менеджменту. Говорили про засади успішного управління проєктами та з’ясовували, які проєкти потрібні для ефективного відновлення поруйнованих війною громад.

Ми щиро дякуємо всім учасникам та учасницям за активну участь! Впевнені, що завдяки вашим ідеям відбудова в громадах відбуватиметься швидше, а ми готові й надалі підтримувати вас на цьому шляху стільки, скільки це буде потрібно.

Тренінги організовано в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

Фото: Олександр Богаченко / ПРООН в Україні

 

e-max.it: your social media marketing partner
Вівторок, 31 січня 2023 00:00

Ідеатон у бібліотеці

Автор

Чернігівська міська бібліотека ім. М.М. Коцюбинського запрошує на ідеатон

Чернігівська міська бібліотека ім. М.М. Коцюбинського, що перетворюється на ресурсний центр для креативних підприємців та молоді, запрошує долучитися до ідеатону – креативної сесії з розробки ідей.

Спільно із професійними дизайнерами зі Львову учасники ідеатону шукатимуть вдалі рішення та ідеї, які дадуть змогу зробити простір бібліотеки ментально привабливим та ресурсно корисним для креативних підприємців і молоді.

Під час ідеатону учасники також обговорять, яке обладнання та ресурси мають бути в бібліотеці, аби це сприяло розвитку креативного бізнесу та генеруванню нових ідей.

Запрошуємо на ідеатон дизайнерів, архітекторів, підприємців, креативних людей та містян, що вболівають за розвиток власного міста.

Експерти заходу – дизайнери Тарас Пастущук і Марта Буряк.

Тарас Пастущук – мультидисциплінарний дизайнер з понад 8-річним досвідом роботи. Займається дизайном, UX-дослідженнями, партисипативними практиками.

Марта Буряк – архітекторка, урбаністка, інтер'єрна та предметна дизайнерка. Використовує дослідницькі підходи та партисипативні практики в процесі створення дизайну продуктів та просторів.

Програма ідеатону: дослідження та аналіз, аналіз сучасного стану бібліотеки та запитів її користувачів, ідеація, генерування ідей, прототипування, прототипування ідей, скетчинг, презентація напрацювань.

31 січня 2023 р.;

13:00 – 17:00;

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Княжа, 22).

Ідеатон відбуватиметься в оффлайн-форматі.
Щоб стати учасником ідеатону, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3H6LHnQ
).

Долучайтеся до ідеатону й станьте автором ідеї з удосконалення простору улюбленої бібліотеки!

Захід проходитиме в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks. В межах проєкту бібліотека вже провела ряд зустрічей із цікавими лекторами у сфері креативних індустрій, а також отримала нову сучасну літературу в цій галузі.

e-max.it: your social media marketing partner
Субота, 24 грудня 2022 00:00

Маємо новий анонс!

Автор

Відеоконтент сьогодні популярний як ніколи. Якщо ви любите знімати відео для соцмереж та мрієте створювати ролики, які б хотіли купувати найвідоміші в світі компанії, запрошуємо до Чернігівської міської бібліотеки імені М.М. Коцюбинського на зустріч «Як обрати свою професію в сфері відео?».

Гостя зустрічі – Христина Бойко. Впродовж останніх 10 років вона працює в комунікаціях. Має досвід у маркетингу, PR, продюсуванні та створенні стратегій комунікації. Співвласниця креативної агенції, яка вже більше 8 років створює відео. Серед її клієнтів: SoftServe, TedEd, Comfy, Галичина, UNDP та інші відомі компанії. Окрім того, Христина Бойко є ще й кураторкою курсу "Відео" магістерської програми Медіакомунікацій УКУ.

На зустрічі Христина розповість:

  • які бувають посади в компаніях, що створюють відео (зйомки та анімація);
  • хто такі: креативний копірайтер, продюсер, оператор, режисер, ілюстратор, дизайнер, аніматор і не тільки;
  • про освіту, перші кроки та важливі етапи для роботи в сфері відео.

27 грудня 2022 р.

15:30 – 17:30

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).

Зустріч відбудеться в оффлайн форматі, тобто ви можете фізично прийти в бібліотеку.

Щоб стати учасником зустрічі з Христиною Бойко, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3HTFNZi).

Захід проходить в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.

e-max.it: your social media marketing partner

За даними соціальної мережі для ділового спілкування LinkedIn, маркетолог входить до списку десяти найпопулярніших сучасних професій. З кожним роком кількість вакансій у цьому напрямку зростатиме.

Якщо хочете довідатися про тонкощі однієї з найпопулярніших професій, запрошуємо на зустріч «Як розпочати карʼєру в маркетингу?». Гостя зустрічі – Оксана  Саква – авторка та мама бренду проєкту Librarium (8 магазинів на території України), керівниця інтернет-магазину  vv.ua.

Під час зустрічі Оксана розповість:

власну історію розвитку та етапи професійного зростання;

де найкраще здобувати практичні знання з маркетингу;

чим на практиці займається маркетинг-менеджер, менеджер з реклами, трафік-менеджер,  бренд-менеджер, SMM-менеджер, контент-менеджер, PR-менеджер, event-менеджер, business-аналітик;

про спеціалізацію в digital-marketing.

21 грудня 2022 р.

15:00 – 17:00

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).

Зустріч відбудеться в онлайн та оффлайн форматах, тобто ви можете фізично прйити в бібліотеку, або приєднатись на зустріч через  платформу ZOOM.

Щоб стати учасником зустрічі з Оксаною Саква, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3FFjns8) .

Зустріч проводиться в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.

e-max.it: your social media marketing partner

9 грудня розмовляли про роль чат-ботів у підвищенні продажів. Крім розгляду власних кейсів Дмитра встигли також подискутували про «високе»: чи є чат-боти кроком до простору web3.0, як чат-бот може допомогти в освітньому процесі, чи в найближчому майбутньому роботизація зможе витіснити окремі професії.

Ваш бізнес точно потребує впровадження чат-бота, якщо

  • Клієнти часто просять надіслати фото товару в Telegram
  • Клієнти часто сповіщають, що їм незручно говорити, краще писати текстом
  • Аналітика демонструє підвищується % продажів та повторних звернень у месенджерах

Чат-бот стане незамінним помічником у таких нішах бізнесу:

  • Спорт та фітнес
  • Телекомунікації
  • Медичні центри та клініки
  • Нерухомість
  • Інфобізнес
  • та будь-якій інші ніші (варто прислухатися до своїх клієнтів, додати фантазії та продумати цікавий сценарій)

Ключові аспекти при розробці сценарію чат-бота:

  • Корисність та клієнторієнтованість. Чат-бота - для клієнта та його зручності у процесі здійснення покупки,  а отже має відповідати очікуванням клієнтів та виконувати роль помічника.
  • Новизна. Чат-бот має розповідати нову інформацію про продукт або бренд, а не дублювати текст із сайту.
  • Простота та лаконічність. Клієнт має розуміти, навіщо користуватись чат-ботом і на які питання він зможе відповісти.
e-max.it: your social media marketing partner

25 листопада 2022 року відбувся 84-й Міжнародний Саміт з соціального підприємництва, організований партнером Університету - Інститутом д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.

Студент освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» Роман Пономаренко, який наразі проходить наукове стажування в Інституті д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії, отримав почесний диплом та відзнаку «Summit Prize 2022 – Well executed assignment and presentation» за виступ на Саміті на тему “The role of product positioning in ensuring effective marketing activities of the enterprise“.

Вітаємо Романа з визнанням наукових результатів!

Запрошуємо студентів долучатися до наукових заходів, англомовних курсів та пропозицій стажувань від Інституту д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.

e-max.it: your social media marketing partner

В Україні більш ніж 1000 продуктових компаній, 5 із яких оцінюють у понад мільярд доларів. Українські продуктові IT-компанії входять у світові топи! На гостьовій лекції від Ілля Бачурін, голови організації "Product IT Foundation for Education", 3 листопада говорили про пошук себе в одній із найпривабливіших сфер бізнесу — продуктовому IT та про курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів".

Що варто знати:

  • В продуктовому ІТ є місце та перспективи не лише для ІТ-спеціалістів
  • Маркетинг є невід’ємною складовою ІТ-продуктів
  • Ефективна постановка цілей дозволяє досягати чітких результатів
  • Підвищити ефективність навчання можна завдяки таскменеджерам
  • Кофаундингова ІТ-компанія Genesis пропонує безліч освітніх можливостей для студентів та випускників

Ще більше дізнатися про продуктові ІТ-компанії, інноваційні професії та бізнес-складову створення успішних цифрових продуктів студенти зможуть завдяки участі у Всеукраїнському інтерактивному курсі "Створення та розвиток ІТ-продуктів". Курс розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією Genesis Genesis у співпраці зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. У партнерстві з Київською школою економіки та інвестиційним фондом Horizon Capital.

Студенти магістерської програми «Маркетинг» вже активно навчаються у симуляторі віртуального стажування в IT-компанії з реальними кейсами та експертами-практиками. Найуспішніші студенти матимуть можливість отримати менторську підтримку від провідних фахівців продуктового IT. З весняного семестру до курсу приєднаються і студенти бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації».

e-max.it: your social media marketing partner

Вдячні за 4 дні корисних доповідей від провідних практиків.

40 студентів спеціальності "Маркетинг" долучилися та вже отримали сертифікати за проходження інтенсиву!

Дякуємо за актуальні та цікаві теми:

  • Серафима Молчанова, Marketing consultant, Valtech Ukraine : “Соціальні та благодійні івенти в умовах війни: як збирати донати за допомогою івентів”
  • Аліна Дикуха, Head of Digital Marketing at SendPulse : “Актуальні скіли маркетолога в новій реальності”
  • Євгеній Кирієнко, Product marketing manager at SendPulse: "Набір інструментів для маркетолога в умовах невизначеності"
  • Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.kz): “SMM під час війни: особливості ведення бізнес-акаунтів під час воєнного стану”
  • Майя Тавлуй, Digital marketing manager at Valtech Ukraine: "Модель AIDA: цілі на кожному етапі та рекламні інструменти"
  • Ярослав Циганенко, CEO/Founder at Dots Platform: "Влучити в ціль. Дослідження ринків, конкурентів і аудиторії"
  • Kirsten Foon, Director of Growth Marketing at Percona : "Getting a Head Start in Marketing for 2023"
  • Олександр Рись, CMO at Prometheus & Brand-ambassador at SendPulse: “Як розробити антикризову маркетинг стратегію у війну. Ризик-менеджмент та комплаенс»
  • Особлива подяка Оля Рись за створені можливості, мотивацію рухатись вперед і розвиватись.
e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 3 з 5

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні634
mod_vvisit_counterВчора1485
mod_vvisit_counterНа цьому тижні4434
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень6203
mod_vvisit_counterВ цьому місяці19173
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць43944
mod_vvisit_counterРазом1991525

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]