Дата и время

Студентам

e-max.it: your social media marketing partner

#економічнийRestART триває. Запрошуємо на онлайн лекцію з комунікацій.

Щоб потенційні клієнти та партнери могли довідатися про товари чи послуги, які ви пропонуєте, а також ваш бізнес мав гарну репутацію на ринку, потрібно вибудовувати правильну комунікацію. Хотіли б довідатися про це більше? Запрошуємо до Чернігівської міської бібліотеки імені М.М. Коцюбинського на зустріч «Ефективна комунікація для брендів: правила, ризики і табу».

Гостя зустрічі – Уляна Колодій – засновниця комунікаційної агенції UK communications, яка фокусується на співпраці з міжнародними некомерційними організаціями, бізнесом у сегменті В2В. За 3 роки існування агенції в портфоліо понад 30 успішних кейсів. Під час повномасштабної війни команда UK communications збільшилася вдвічі. Уляна має 10 років досвіду роботи в комунікаціях та понад 5 років – у журналістиці. Працювала комунікаційницею в державному, громадському та приватному секторах, в тому числі директоркою з комунікацій групи логістичних компаній, комунікаційницею в Офісі Уповноваженого Президента України з прав дитини.

Під час зустрічі Уляна поділиться досвідом та розповість:

  • Чому комунікація важлива, і як PR впливає на бізнес.
  • Must have в комунікаціях – без чого не варто починати.
  • Основні інструменти та канали комунікації – як обрати.
  • Особливості PR під час війни – що врахувати, аби не стати об’єктом хейту.
  • Антикризові комунікації – що робити, якщо критикують.
  • Вимірювання та ефективність – як не «зливати» бюджет.

17 лютого 2023 р.;

15:00 – 16:30;

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Княжа, 22).

Зустріч відбуватиметься онлайн. Трансляцію можна переглянути у бібліотеці або приєднатись через платформу ZOOM.

Щоб стати учасником зустрічі з Уляною Колодій, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3xnMigk). Посилання на онлайн-зустріч отримають лише зареєстровані учасники.

Зустріч проходитиме в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks. В межах проєкту бібліотека вже провела низку зустрічей із цікавими лекторами у сфері креативних індустрій, а також отримала нову сучасну літературу в цій галузі.

 

e-max.it: your social media marketing partner

Початок 2023 року в громадах на Чернігівщині видався активним! Програма розвитку ООН за фінансової підтримки Європейського Союзу організувала серію тренінгів із основ проєктного менеджменту. Говорили про засади успішного управління проєктами та з’ясовували, які проєкти потрібні для ефективного відновлення поруйнованих війною громад.

Ми щиро дякуємо всім учасникам та учасницям за активну участь! Впевнені, що завдяки вашим ідеям відбудова в громадах відбуватиметься швидше, а ми готові й надалі підтримувати вас на цьому шляху стільки, скільки це буде потрібно.

Тренінги організовано в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

Фото: Олександр Богаченко / ПРООН в Україні

 

e-max.it: your social media marketing partner
Вівторок, 31 січня 2023 00:00

Ідеатон у бібліотеці

Автор

Чернігівська міська бібліотека ім. М.М. Коцюбинського запрошує на ідеатон

Чернігівська міська бібліотека ім. М.М. Коцюбинського, що перетворюється на ресурсний центр для креативних підприємців та молоді, запрошує долучитися до ідеатону – креативної сесії з розробки ідей.

Спільно із професійними дизайнерами зі Львову учасники ідеатону шукатимуть вдалі рішення та ідеї, які дадуть змогу зробити простір бібліотеки ментально привабливим та ресурсно корисним для креативних підприємців і молоді.

Під час ідеатону учасники також обговорять, яке обладнання та ресурси мають бути в бібліотеці, аби це сприяло розвитку креативного бізнесу та генеруванню нових ідей.

Запрошуємо на ідеатон дизайнерів, архітекторів, підприємців, креативних людей та містян, що вболівають за розвиток власного міста.

Експерти заходу – дизайнери Тарас Пастущук і Марта Буряк.

Тарас Пастущук – мультидисциплінарний дизайнер з понад 8-річним досвідом роботи. Займається дизайном, UX-дослідженнями, партисипативними практиками.

Марта Буряк – архітекторка, урбаністка, інтер'єрна та предметна дизайнерка. Використовує дослідницькі підходи та партисипативні практики в процесі створення дизайну продуктів та просторів.

Програма ідеатону: дослідження та аналіз, аналіз сучасного стану бібліотеки та запитів її користувачів, ідеація, генерування ідей, прототипування, прототипування ідей, скетчинг, презентація напрацювань.

31 січня 2023 р.;

13:00 – 17:00;

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Княжа, 22).

Ідеатон відбуватиметься в оффлайн-форматі.
Щоб стати учасником ідеатону, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3H6LHnQ
).

Долучайтеся до ідеатону й станьте автором ідеї з удосконалення простору улюбленої бібліотеки!

Захід проходитиме в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks. В межах проєкту бібліотека вже провела ряд зустрічей із цікавими лекторами у сфері креативних індустрій, а також отримала нову сучасну літературу в цій галузі.

e-max.it: your social media marketing partner
Субота, 24 грудня 2022 00:00

Маємо новий анонс!

Автор

Відеоконтент сьогодні популярний як ніколи. Якщо ви любите знімати відео для соцмереж та мрієте створювати ролики, які б хотіли купувати найвідоміші в світі компанії, запрошуємо до Чернігівської міської бібліотеки імені М.М. Коцюбинського на зустріч «Як обрати свою професію в сфері відео?».

Гостя зустрічі – Христина Бойко. Впродовж останніх 10 років вона працює в комунікаціях. Має досвід у маркетингу, PR, продюсуванні та створенні стратегій комунікації. Співвласниця креативної агенції, яка вже більше 8 років створює відео. Серед її клієнтів: SoftServe, TedEd, Comfy, Галичина, UNDP та інші відомі компанії. Окрім того, Христина Бойко є ще й кураторкою курсу "Відео" магістерської програми Медіакомунікацій УКУ.

На зустрічі Христина розповість:

  • які бувають посади в компаніях, що створюють відео (зйомки та анімація);
  • хто такі: креативний копірайтер, продюсер, оператор, режисер, ілюстратор, дизайнер, аніматор і не тільки;
  • про освіту, перші кроки та важливі етапи для роботи в сфері відео.

27 грудня 2022 р.

15:30 – 17:30

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).

Зустріч відбудеться в оффлайн форматі, тобто ви можете фізично прийти в бібліотеку.

Щоб стати учасником зустрічі з Христиною Бойко, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3HTFNZi).

Захід проходить в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.

e-max.it: your social media marketing partner

За даними соціальної мережі для ділового спілкування LinkedIn, маркетолог входить до списку десяти найпопулярніших сучасних професій. З кожним роком кількість вакансій у цьому напрямку зростатиме.

Якщо хочете довідатися про тонкощі однієї з найпопулярніших професій, запрошуємо на зустріч «Як розпочати карʼєру в маркетингу?». Гостя зустрічі – Оксана  Саква – авторка та мама бренду проєкту Librarium (8 магазинів на території України), керівниця інтернет-магазину  vv.ua.

Під час зустрічі Оксана розповість:

власну історію розвитку та етапи професійного зростання;

де найкраще здобувати практичні знання з маркетингу;

чим на практиці займається маркетинг-менеджер, менеджер з реклами, трафік-менеджер,  бренд-менеджер, SMM-менеджер, контент-менеджер, PR-менеджер, event-менеджер, business-аналітик;

про спеціалізацію в digital-marketing.

21 грудня 2022 р.

15:00 – 17:00

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).

Зустріч відбудеться в онлайн та оффлайн форматах, тобто ви можете фізично прйити в бібліотеку, або приєднатись на зустріч через  платформу ZOOM.

Щоб стати учасником зустрічі з Оксаною Саква, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3FFjns8) .

Зустріч проводиться в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.

e-max.it: your social media marketing partner

9 грудня розмовляли про роль чат-ботів у підвищенні продажів. Крім розгляду власних кейсів Дмитра встигли також подискутували про «високе»: чи є чат-боти кроком до простору web3.0, як чат-бот може допомогти в освітньому процесі, чи в найближчому майбутньому роботизація зможе витіснити окремі професії.

Ваш бізнес точно потребує впровадження чат-бота, якщо

  • Клієнти часто просять надіслати фото товару в Telegram
  • Клієнти часто сповіщають, що їм незручно говорити, краще писати текстом
  • Аналітика демонструє підвищується % продажів та повторних звернень у месенджерах

Чат-бот стане незамінним помічником у таких нішах бізнесу:

  • Спорт та фітнес
  • Телекомунікації
  • Медичні центри та клініки
  • Нерухомість
  • Інфобізнес
  • та будь-якій інші ніші (варто прислухатися до своїх клієнтів, додати фантазії та продумати цікавий сценарій)

Ключові аспекти при розробці сценарію чат-бота:

  • Корисність та клієнторієнтованість. Чат-бота - для клієнта та його зручності у процесі здійснення покупки,  а отже має відповідати очікуванням клієнтів та виконувати роль помічника.
  • Новизна. Чат-бот має розповідати нову інформацію про продукт або бренд, а не дублювати текст із сайту.
  • Простота та лаконічність. Клієнт має розуміти, навіщо користуватись чат-ботом і на які питання він зможе відповісти.
e-max.it: your social media marketing partner

25 листопада 2022 року відбувся 84-й Міжнародний Саміт з соціального підприємництва, організований партнером Університету - Інститутом д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.

Студент освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» Роман Пономаренко, який наразі проходить наукове стажування в Інституті д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії, отримав почесний диплом та відзнаку «Summit Prize 2022 – Well executed assignment and presentation» за виступ на Саміті на тему “The role of product positioning in ensuring effective marketing activities of the enterprise“.

Вітаємо Романа з визнанням наукових результатів!

Запрошуємо студентів долучатися до наукових заходів, англомовних курсів та пропозицій стажувань від Інституту д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.

e-max.it: your social media marketing partner

В Україні більш ніж 1000 продуктових компаній, 5 із яких оцінюють у понад мільярд доларів. Українські продуктові IT-компанії входять у світові топи! На гостьовій лекції від Ілля Бачурін, голови організації "Product IT Foundation for Education", 3 листопада говорили про пошук себе в одній із найпривабливіших сфер бізнесу — продуктовому IT та про курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів".

Що варто знати:

  • В продуктовому ІТ є місце та перспективи не лише для ІТ-спеціалістів
  • Маркетинг є невід’ємною складовою ІТ-продуктів
  • Ефективна постановка цілей дозволяє досягати чітких результатів
  • Підвищити ефективність навчання можна завдяки таскменеджерам
  • Кофаундингова ІТ-компанія Genesis пропонує безліч освітніх можливостей для студентів та випускників

Ще більше дізнатися про продуктові ІТ-компанії, інноваційні професії та бізнес-складову створення успішних цифрових продуктів студенти зможуть завдяки участі у Всеукраїнському інтерактивному курсі "Створення та розвиток ІТ-продуктів". Курс розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією Genesis Genesis у співпраці зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. У партнерстві з Київською школою економіки та інвестиційним фондом Horizon Capital.

Студенти магістерської програми «Маркетинг» вже активно навчаються у симуляторі віртуального стажування в IT-компанії з реальними кейсами та експертами-практиками. Найуспішніші студенти матимуть можливість отримати менторську підтримку від провідних фахівців продуктового IT. З весняного семестру до курсу приєднаються і студенти бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації».

e-max.it: your social media marketing partner

Вдячні за 4 дні корисних доповідей від провідних практиків.

40 студентів спеціальності "Маркетинг" долучилися та вже отримали сертифікати за проходження інтенсиву!

Дякуємо за актуальні та цікаві теми:

  • Серафима Молчанова, Marketing consultant, Valtech Ukraine : “Соціальні та благодійні івенти в умовах війни: як збирати донати за допомогою івентів”
  • Аліна Дикуха, Head of Digital Marketing at SendPulse : “Актуальні скіли маркетолога в новій реальності”
  • Євгеній Кирієнко, Product marketing manager at SendPulse: "Набір інструментів для маркетолога в умовах невизначеності"
  • Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.kz): “SMM під час війни: особливості ведення бізнес-акаунтів під час воєнного стану”
  • Майя Тавлуй, Digital marketing manager at Valtech Ukraine: "Модель AIDA: цілі на кожному етапі та рекламні інструменти"
  • Ярослав Циганенко, CEO/Founder at Dots Platform: "Влучити в ціль. Дослідження ринків, конкурентів і аудиторії"
  • Kirsten Foon, Director of Growth Marketing at Percona : "Getting a Head Start in Marketing for 2023"
  • Олександр Рись, CMO at Prometheus & Brand-ambassador at SendPulse: “Як розробити антикризову маркетинг стратегію у війну. Ризик-менеджмент та комплаенс»
  • Особлива подяка Оля Рись за створені можливості, мотивацію рухатись вперед і розвиватись.
e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні Аліна Дикуха провела гостьову лекцію для студентів спеціальності «Маркетинг». Вона поділилася своїм досвідом, адже точно знає як працює просування зсередини і всі його особливості.

Основні тези з лекції:

  • SММ не лише про візуал,
  • влучний ситуаційний маркетинг зіграє на твою користь,
  • копірайтинг - вкрай необхідний навик для спеціаліста,
  • вчитися, вчитися і ще раз вчитися. Маркетинг - це динамічна сфера, яка дуже швидко змінюється,
  • твій бонус - це володіння програмою Figma, а LinkedIn - твоя візитівка та інструмент отримання роботи,
  • знання мов - твоя перевага,
  • прихований PR теж PR,
  • вчися визначати цільову аудиторію, тестувати рекламу і аналізувати результати, що працює/не праює для твого проєкту,
  • інфлюєнсери - корисний ресурс просування стартапів та компаній.
e-max.it: your social media marketing partner

Студенти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» разом з викладачами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» долучилися до 5-го майстер-класу присвяченого підготовці до 17-го Українського студентського фестивалю реклами із номінацій Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

На чисельні прохання учасників Фестивалю спікером виступив копірайтер агентства «banda» Віктор Синьков. При цьому тема майстер-класу: «Як навчитись краще придумувати рекламні ідеї» зацікавила майже 100 учасників.

Модератором майстер-класу виступив Євген Ромат, координатор 17-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

17-й Український студентський фестиваль реклами відбудеться 17 листопада цього року в Міжнародний день студента.

e-max.it: your social media marketing partner

Реєструйся на онлайн-інтенсив «Chernihiv.IT Marketing CRASH COURSE» і відкрий для себе маркетинг нового часу. Ми підготували програму, яка присвячена найбільш актуальним викликам українського ринку.

Розвиток успішного бізнесу в умовах війни дорівнює неабиякій допомозі країні та наближенню перемоги. Як це зробити — складне питання. Чи був в когось рецепт на випадок війни? Певно, що ні, але наші спікери готові поділитися своїм досвідом про:

Як збирати донати за допомогою івентів?

Актуальні скіли маркетолога в новій реальності

SMM під час війни

Як розробити ефективну антикризову маркетинг-стратегію?

Думаєш, це все? А от і ні! Заплануй поки свою участь в інтенсиві на 25—28 жовтня, а ми далі розкажемо, що ж ще чекає на тебе.

Сертифікат для всіх, хто буде з нами 4 дні.

Інтенсив безкоштовний, але донат відкриється! Ми продовжуємо збір на теплі речі для наших захисників та захисниць.

 

e-max.it: your social media marketing partner

Чудова нагода для розвитку soft skills та можливість ще більше розповісти про Україну світові. Дякуємо закордонним партнерам Fundacja Kopalnia Inicjatyw за запрошення!

Завдяки співпраці Національний університет «Чернігівська політехніка» з Громадською організацією «Чернігів європейський», Fundacja Centrum Kreatywnych Inicjatyw Edukacyjnych (Polанд) та Europas Erfolg e.V. (Germani) 15 здобувачів вищої освіти змогли долучитись до реалізації проєкту «The art of memories», та разом з молоддю Польщі і Німеччини обговорити складні питання історії ІІ Світової війни та передачі "уроків історії" майбутнім поколінням.

Програма візиту включала відвідування музея Оскара Шиндлера, пам'ятних місць Кракова, державного музею Аушвіц-Біркенау та Міжнародного молодіжного центру зустрічей в Освенцимі. Окрім того, студенти мали онлайн-воркшопи з запрошеними фахівцями Польщі та Ізраїлю.

У якості фінальної роботи міжнародна група підготувала цілий перформенс для польської молоді на сцені театру, а також зняли низку тематичних відео-інтервью.

Дякуємо усім за співпрацю та змістовний час разом!

До нових зустрічей!

e-max.it: your social media marketing partner

Студенти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» разом з викладачами кафедри маркетингу, PRологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» долучилися вебінару присвяченого підготовці до 17-го Українського студентського фестивалю реклами із номінацій Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

Сьогодні спікером виступив незмінний протягом багатьох років голова Журі УСФР Анже Йереб, що зараз працює на посаді Chief Creative Officer у Leavingstone Georgia (Грузія).

Тема майстер-класу актуальна: «Як перемогти в Українському студентському фестивалі реклами»…

Серед ключових меседжів Анже Йереб варто згадати:

  • креативність – це інструмент для ефективності реклами;
  • креативність зменшує медіабюджет;
  • реклама має вирішувати певну проблему;
  • call to action має обов’язково бути в кінці рекламного повідомлення;
  • задача реклами не подобатися споживачеві, а доносити інформацію;
  • наздогоняйте споживачів ремаркетингом, перфоменсмаркетингом та ретаргетингом.

Модератором вебінару виступив Євген Ромат, координатор 17-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

17-й Український студентський фестиваль реклами відбудеться 17 листопада цього року в Міжнародний день студента!

Знайомтесь з брифами – приймайте участь..

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 3 з 5

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні325
mod_vvisit_counterВчора783
mod_vvisit_counterНа цьому тижні1883
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень6076
mod_vvisit_counterВ цьому місяці18916
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць60961
mod_vvisit_counterРазом1728384

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]